Blogi

  • Muu

    Mis on Google SEO termin “Search Intent” ja miks see on oluline?

    Oled kuulnud väljendit “search intent”, aga ei tea täpselt, mida see tähendab? Või oled veebilehe omanik, kes soovib oma kodulehe nähtavust ja külastatavust parandada? Search intent ehk otsingu eesmärk on võtmetegur SEO-s, mis aitab mõista, mida kasutaja tegelikult otsib, ja pakkuda talle vastavat sisu. Mis on search intent tähendus Google SEO-s? Search intent viitab otsija…
    Loe edasi
  • Kodulehe SEO

    SEO tegemine uudsetele toodetele ja teenustele, mida inimesed veel ei oska Google’ist otsida

    Kui turule tuleb täiesti uus toode või teenus, võib esmapilgul tunduda, et sellele on keeruline SEO-d teha. Lõppude lõpuks, kui keegi ei tea, et sinu teenus eksisteerib, siis kuidas nad seda otsida oskaksid? Tegelikkuses on aga võimalik ka täiesti uutele lahendustele Google SEO tegemise kaudu nähtavust luua. Selleks on vaja nutikat strateegiat, mis keskendub seotud…
    Loe edasi
  • Kodulehe SEO

    Kas su koduleht töötab sinu heaks või töötad sina oma kodulehe heaks?

    Paljud mikroettevõtjad arvavad, et neil pole kedagi, kes nende äri eest hoolitseks, kui nad ei saa ise käed külge panna – näiteks on haigestunud või puhkusel. Aga kas oled mõelnud, et su koduleht võiks olla see, kes sinu eest “töötab”? Su koduleht ei ole lihtsalt visiitkaart internetis! Kui see on korralikult planeeritud ja hästi üles…
    Loe edasi
  • Kodulehe SEO

    Sotsiaalmeedia sisu loomine: kuidas luua oma ettevõtte jaoks tulemuslikku sisu?

    Usun, et sotsiaalmeedia sisu loomine on oluline osa iga ettevõtte turundusstrateegiast, kuid mina ilmselt ei suhtu sellesse päris nii nagu paljud teised, kes arvavad, et see võiks olla (tasuta) turundustegevustest nr 1. Kuigi sotsiaalmeedia on hea kanal oma brändi tutvustamiseks, klientide kaasamiseks ja müügivõimaluste kasvatamiseks, siis on seal üks nüanss, millega tuleb arvestada, enne kui…
    Loe edasi
  • Kodulehe SEO

    SEO vead, mida paljud kodulehe omanikud teevad

    SEO (otsingumootoritele optimeerimine) on teema, mis tekitab paljudes kodulehe omanikes segadust. Kodulehe optimeerimine on oluline osa veebilehe edukusest ja samaaegselt on selle kohta palju eksiarvamusi, mis viib selleni, et paljude ettevõtjate kodulehed ei hakka kunagi Google otsingus välja tulema. Kirjutan selle artikli oma isikliku kogemuse põhjal vastavalt sellele, missuguseid kodulehe SEO-ga seonduvaid küsimusi on inimesed…
    Loe edasi
  • Kodulehe SEO

    Kuidas Googles esimeseks saada: tee oma koduleht ise nähtavaks

    Kas oled mõelnud, miks su ettevõtte koduleht ei too soovitud tulemusi, kuigi sul on suurepärane toode või teenus? Paljud inimesed usuvad, et klientide puudus on tingitud suurest konkurentsist või sellest, et inimesed lihtsalt hoiavad raha kokku. Tegelikult pole põhjus selles. Põhjus, miks sul ei ole klientide küllust, on see, et su koduleht ei ole autoriteetne…
    Loe edasi
  • Kodulehe SEO

    Veebilehe SEO: pikaajalised tulemused järjepidevuse ja õige strateegiaga

    Oled sa kunagi mõelnud, et veebilehe SEO sarnaneb mitmeski mõttes…jõusaalis käimisega!? Esmapilgul võib see tunduda naljaka paralleelina, aga kui süveneda, ilmnevad mitmed sarnased mustrid. Nii nagu füüsiline treening, nõuab ka veebilehe SEO pikaajalist pühendumist, teadmisi ja järjepidevat tegutsemist, et saavutada tulemusi, mis tõesti loevad. Tutvustan sulle lähemalt, mida ma täpselt mütlen ja vaatame, kuidas seda…
    Loe edasi
  • Kodulehe SEO

    Kodulehe SEO: kuidas teha oma koduleht leitavamaks ja tuua uusi kliente

    Kas oled kunagi mõelnud, miks su koduleht ei too nii palju kliente, kui sa sooviksid? Väga tihti pöörduvad inimesed minu poole sama küsimusega, otsides vastust, kuidas parandada oma veebilehe tõhusust ja muuta see tuluallikaks, milleks kodulehed tegelikult mõeldud on. Vastus peitub tihti lihtsas, kuid mõjukas võtmesõnas: SEO. Kui sinu teenus või toode on kõrge kvaliteediga,…
    Loe edasi
  • Sotsiaalmeedia

    Kuidas jagada ligipääsu Meta Business kontole?

    Meta Business kontole ligipääsu jagamine on oluline, kui soovid, et keegi saaks hallata sinu Facebooki lehte, Instagrami kontot, Reklaamikontot (Ads Manageri) ja teisi tänapäeva sotsiaalmeedia- ja digiturunduses vajalikke tööriistu, mida Meta endas kannab. Järgnevalt leiad juhendi, kuidas seda teha. Antud toimingu eelduseks on, et sul on olemas Meta Business konto. See, et sa oled loonud…
    Loe edasi
  • Sotsiaalmeedia

    Kuidas lisada Facebooki lehele administraatorit?

    Facebooki lehele administraatori lisamine on oluline samm, kui soovid, et keegi teine saaks samuti hallata sinu ettevõtte Facebooki lehte. Alljärgnevalt leiad samm-sammult juhendi, kuidas seda teha. Kui oled end oma leheküljeks teinud, saad vasakul vajutada sõnale “Seaded”. 2. Seejärel otsi lipukese ikooni ja märksõna “Lehe seadistamine” 3. Seejärel vali “Juurdepääs lehele”. 4. Ning “People with…
    Loe edasi