Blogi

  • 6 minutit lugemist

    Parimad tasuta WordPressi pluginad

    Hästi planeeritud ja põhjalikult uuritud plugina valik aitab hoida veebilehe stabiilsena, kiirena ja turvalisena ning võimaldab keskenduda sisule ja saidi arengule, mitte tehnilistele probleemidele. Vale pluginavalik võib su WordPressi saiti halvasti mõjutama hakata – aeglane jõudlus, keeruline hooldus ja suurem turvarisk. WordPressil on ekslikult maine, et see on ebaturvaline, kuid tegelikult on platvorm vaikimisi väga…
    Loe edasi
  • 4 minutit lugemist

    Parim meetod WordPressi lehele Google Tag-i lisamiseks

    Internetiavarustes on palju keerulist ja aegunud infot sellest, kuidas lisada oma WordPressi kodulehele Google Analytics, Google Tag Manager, Search Console-i, Google Ads-i või sarnane Google’i poolt pakutav tag. Juba viimased 5 aastat on parimaks lahenduseks olnud Google Site Kit. Enam lihtsamaks ei saa paigaldust teha – peate ainult plugina installima ja mõnele nupule vajutama, ning…
    Loe edasi
  • 5 minutit lugemist

    Miks Google Analytics hakkas vähem külastajaid näitama?

    Kui kasutate oma veebilehel või rakenduses nõusoleku teadet puuduvad Google Analyticsis andmed kasutajate kohta, kes keelduvad analüütika küpsiste kasutamisest. Nõusolekurežiimi käitumismudeldus (behavioral modeling) kasutab masinõpet, et modelleerida analüütika küpsiste kasutamiseks nõusoleku andnud sarnaste kasutajate käitumist. Modelleeritud andmete eesmärk on jätkata kasulike analüütika näitajate (näiteks külastajate statistika) pakkumist, samal ajal austades kasutajate privaatsust. Käitumismudeldusega hinnatakse andmeid…
    Loe edasi
  • 4 minutit lugemist

    Veebilehe tegemine: hind vs ootused paika kohe, kui tellima hakkad

    Veebilehe tegemine on paljude ettevõtjate jaoks esimene samm oma äri või brändi nähtavaks muutmisel. Tihti alustatakse sellega suure entusiasmiga, kuid üsna kiiresti võib selguda, et ootused ja reaalsus ei lähegi kokku. Selle vältimiseks tasub juba esimesest hetkest alates selgelt läbi mõelda, mida sa tegelikult oma kodulehest ootad ja kuidas sa seda veebilehe tegijale väljendad. Miks…
    Loe edasi
  • 4 minutit lugemist

    Mis on lihtsa kodulehe hind tegelikult?

    Lihtne koduleht tundub alguses loogiline valik Kui alustad oma ettevõtte või teenusega, tundub esmapilgul mõistlik: teeme lihtsa kodulehe – hind peaks ju loodetavasti soodsam tulema.“Peaasi, et info oleks olemas,” öeldakse tihti. Vähesed aga teavad, et kui kodulehe tegemisse vääriliselt ei panustata, siis selle soodsa ja lihtsa kodulehe hind võib lõpuks osutuda kordades kallimaks, kui oli…
    Loe edasi
  • 7 minutit lugemist

    6 külastaja küsimust, millele sinu koduleht peaks vastuse andma

    Sissejuhatus Oled kunagi vaadanud oma kodulehte ja mõelnud, miks inimesed ei võta ühendust või miks müük ei kasva? Väga tihti ei ole probleem selles, et sul poleks midagi head pakkuda. Probleem on selles, et külastaja ei saa piisavalt kiiresti vastuseid küsimustele, mis tal peas keerlevad. Kui vajalik info puudub või jääb segaseks, vajutab ta lihtsalt…
    Loe edasi
  • 8 minutit lugemist

    E-poe tegemine: kuidas määrata tarnehinnad nii, et kliendid oleksid rahul ja kasum jääks alles

    Tarnehinnad on üks e-kaubanduse nähtamatuid, kuid väga mõjuvaid hoobasid. Kui oled just alustamas e-poe tegemisega või oled juba mõnda aega tegutsenud ja näed, et ostukorve jäetakse pooleli, siis tasub vaadata tarnehindade otsa. Väga tihti katkeb ostuteekond just checkout’is, kui klient kohtub ootamatute lisakuludega. Paljud uuringud (ja ka reaalsed e-poe andmed) näitavad, et suure osa ostukorvi…
    Loe edasi
  • 2 minutit lugemist

    Kas sotsiaalmeedia on tõesti tasuta?

    Paljud ettevõtjad ja sisuloojad usuvad, et sotsiaalmeedia turundus on tasuta. Lõppude lõpuks ei pea Instagramis või TikTokis postitamise eest maksma, eks? Aga kui sa kulutad päevas 2-6 tundi storyde ja reelide monteerimisele, siis kuidas see tasuta on? Kui su vaevaga loodud postitused vajuvad hiljemalt 24 tunni pärast unustuste hõlma, siis kuidas see tasuta on? Kui…
    Loe edasi
  • 2 minutit lugemist

    Kas sul on müügiefektiivne koduleht?

    Kas su koduleht on määratud mitte müüma? Sa oled oma kodulehe valmis teinud ja tundub vale lasta kellelgi see uuesti teha. Nii et sa vahetad pilte, lihvid detaile, et kõik paistaks täiuslikult joondatud, ja loodad, et äkki just see fondi või värvide muutmine toob rohkem ostjaid. Tuttav tunne? Aga tõde on see – ei värvide…
    Loe edasi
  • 2 minutit lugemist

    Millega enamik inimesi kodulehe tegijat valides ei oska arvestada?

    Kui oled otsimas endale kodulehe tegijat, võib esmapilgul tunduda ahvatlev leida keegi, kes lubab kiirelt ja odavalt valmis veebilehe. Sageli aga ei teadvustata, et kodulehe valmistamine on palju enamat kui lihtsalt tekstide ja piltide internetti paigutamine. Siin on mõned olulised küsimused, mida tasub endale esitada enne, kui otsustad, kes hakkab sinu veebilehte tegema. 1. Kas…
    Loe edasi