Blogi
Kas sotsiaalmeedia on tõesti tasuta?
Paljud ettevõtjad ja sisuloojad usuvad, et sotsiaalmeedia turundus on tasuta. Lõppude lõpuks ei pea Instagramis või TikTokis postitamise eest maksma, eks? Aga kui sa kulutad päevas 2-6 tundi storyde ja reelide monteerimisele, siis kuidas see tasuta on? Kui su vaevaga loodud postitused vajuvad hiljemalt 24 tunni pärast unustuste hõlma, siis kuidas see tasuta on? Kui…Loe edasi- •
Kas sul on müügiefektiivne koduleht?
Kas su koduleht on määratud mitte müüma? Sa oled oma kodulehe valmis teinud ja tundub vale lasta kellelgi see uuesti teha. Nii et sa vahetad pilte, lihvid detaile, et kõik paistaks täiuslikult joondatud, ja loodad, et äkki just see fondi või värvide muutmine toob rohkem ostjaid. Tuttav tunne? Aga tõde on see – ei värvide…Loe edasi Millega enamik inimesi kodulehe tegijat valides ei oska arvestada?
Kui oled otsimas endale kodulehe tegijat, võib esmapilgul tunduda ahvatlev leida keegi, kes lubab kiirelt ja odavalt valmis veebilehe. Sageli aga ei teadvustata, et kodulehe valmistamine on palju enamat kui lihtsalt tekstide ja piltide internetti paigutamine. Siin on mõned olulised küsimused, mida tasub endale esitada enne, kui otsustad, kes hakkab sinu veebilehte tegema. 1. Kas…Loe edasiKas su koduleht töötab sinu heaks? 9 punkti, mida saad üle kontrollida.
Koduleht on oluline tööriist, mis peaks aitama sul leida uusi kliente ning kasvatada müüki. Kuid tihti ei tööta kodulehed nii tõhusalt, kui võiks, sest neis on mitmeid vigu, mis takistavad tulemuste saavutamist. Siin on levinumad vead ja soovitused, kuidas need parandada, et su koduleht hakkaks su heaks tõesti tööle. 1. Kodulehe tekstid ei kõneta sihtgruppi…Loe edasiMis on Google SEO termin “Search Intent” ja miks see on oluline?
Oled kuulnud väljendit “search intent”, aga ei tea täpselt, mida see tähendab? Või oled veebilehe omanik, kes soovib oma kodulehe nähtavust ja külastatavust parandada? Search intent ehk otsingu eesmärk on võtmetegur SEO-s, mis aitab mõista, mida kasutaja tegelikult otsib, ja pakkuda talle vastavat sisu. Mis on search intent tähendus Google SEO-s? Search intent viitab otsija…Loe edasiSEO tegemine uudsetele toodetele ja teenustele, mida inimesed veel ei oska Google’ist otsida
Kui turule tuleb täiesti uus toode või teenus, võib esmapilgul tunduda, et sellele on keeruline SEO-d teha. Lõppude lõpuks, kui keegi ei tea, et sinu teenus eksisteerib, siis kuidas nad seda otsida oskaksid? Tegelikkuses on aga võimalik ka täiesti uutele lahendustele Google SEO tegemise kaudu nähtavust luua. Selleks on vaja nutikat strateegiat, mis keskendub seotud…Loe edasiKas su koduleht töötab sinu heaks või töötad sina oma kodulehe heaks?
Paljud mikroettevõtjad arvavad, et neil pole kedagi, kes nende äri eest hoolitseks, kui nad ei saa ise käed külge panna – näiteks on haigestunud või puhkusel. Aga kas oled mõelnud, et su koduleht võiks olla see, kes sinu eest “töötab”? Su koduleht ei ole lihtsalt visiitkaart internetis! Kui see on korralikult planeeritud ja hästi üles…Loe edasiSotsiaalmeedia sisu loomine: kuidas luua oma ettevõtte jaoks tulemuslikku sisu?
Usun, et sotsiaalmeedia sisu loomine on oluline osa iga ettevõtte turundusstrateegiast, kuid mina ilmselt ei suhtu sellesse päris nii nagu paljud teised, kes arvavad, et see võiks olla (tasuta) turundustegevustest nr 1. Kuigi sotsiaalmeedia on hea kanal oma brändi tutvustamiseks, klientide kaasamiseks ja müügivõimaluste kasvatamiseks, siis on seal üks nüanss, millega tuleb arvestada, enne kui…Loe edasiSEO vead, mida paljud kodulehe omanikud teevad
SEO (otsingumootoritele optimeerimine) on teema, mis tekitab paljudes kodulehe omanikes segadust. Kodulehe optimeerimine on oluline osa veebilehe edukusest ja samaaegselt on selle kohta palju eksiarvamusi, mis viib selleni, et paljude ettevõtjate kodulehed ei hakka kunagi Google otsingus välja tulema. Kirjutan selle artikli oma isikliku kogemuse põhjal vastavalt sellele, missuguseid kodulehe SEO-ga seonduvaid küsimusi on inimesed…Loe edasiKuidas Googles esimeseks saada: tee oma koduleht ise nähtavaks
Kas oled mõelnud, miks su ettevõtte koduleht ei too soovitud tulemusi, kuigi sul on suurepärane toode või teenus? Paljud inimesed usuvad, et klientide puudus on tingitud suurest konkurentsist või sellest, et inimesed lihtsalt hoiavad raha kokku. Tegelikult pole põhjus selles. Põhjus, miks sul ei ole klientide küllust, on see, et su koduleht ei ole autoriteetne…Loe edasi