Blogi
Veebilehe tegemine: hind vs ootused paika kohe, kui tellima hakkad
Veebilehe tegemine on paljude ettevõtjate jaoks esimene samm oma äri või brändi nähtavaks muutmisel. Tihti alustatakse sellega suure entusiasmiga, kuid üsna kiiresti võib selguda, et ootused ja reaalsus ei lähegi kokku. Selle vältimiseks tasub juba esimesest hetkest alates selgelt läbi mõelda, mida sa tegelikult oma kodulehest ootad ja kuidas sa seda veebilehe tegijale väljendad. Miks…Loe edasiMis on lihtsa kodulehe hind tegelikult?
Lihtne koduleht tundub alguses loogiline valik Kui alustad oma ettevõtte või teenusega, tundub esmapilgul mõistlik: teeme lihtsa kodulehe – hind peaks ju loodetavasti soodsam tulema.“Peaasi, et info oleks olemas,” öeldakse tihti. Vähesed aga teavad, et kui kodulehe tegemisse vääriliselt ei panustata, siis selle soodsa ja lihtsa kodulehe hind võib lõpuks osutuda kordades kallimaks, kui oli…Loe edasi6 külastaja küsimust, millele sinu koduleht peaks vastuse andma
Sissejuhatus Oled kunagi vaadanud oma kodulehte ja mõelnud, miks inimesed ei võta ühendust või miks müük ei kasva? Väga tihti ei ole probleem selles, et sul poleks midagi head pakkuda. Probleem on selles, et külastaja ei saa piisavalt kiiresti vastuseid küsimustele, mis tal peas keerlevad. Kui vajalik info puudub või jääb segaseks, vajutab ta lihtsalt…Loe edasiE-poe tegemine: kuidas määrata tarnehinnad nii, et kliendid oleksid rahul ja kasum jääks alles
Tarnehinnad on üks e-kaubanduse nähtamatuid, kuid väga mõjuvaid hoobasid. Kui oled just alustamas e-poe tegemisega või oled juba mõnda aega tegutsenud ja näed, et ostukorve jäetakse pooleli, siis tasub vaadata tarnehindade otsa. Väga tihti katkeb ostuteekond just checkout’is, kui klient kohtub ootamatute lisakuludega. Paljud uuringud (ja ka reaalsed e-poe andmed) näitavad, et suure osa ostukorvi…Loe edasiKas sotsiaalmeedia on tõesti tasuta?
Paljud ettevõtjad ja sisuloojad usuvad, et sotsiaalmeedia turundus on tasuta. Lõppude lõpuks ei pea Instagramis või TikTokis postitamise eest maksma, eks? Aga kui sa kulutad päevas 2-6 tundi storyde ja reelide monteerimisele, siis kuidas see tasuta on? Kui su vaevaga loodud postitused vajuvad hiljemalt 24 tunni pärast unustuste hõlma, siis kuidas see tasuta on? Kui…Loe edasi- •
Kas sul on müügiefektiivne koduleht?
Kas su koduleht on määratud mitte müüma? Sa oled oma kodulehe valmis teinud ja tundub vale lasta kellelgi see uuesti teha. Nii et sa vahetad pilte, lihvid detaile, et kõik paistaks täiuslikult joondatud, ja loodad, et äkki just see fondi või värvide muutmine toob rohkem ostjaid. Tuttav tunne? Aga tõde on see – ei värvide…Loe edasi Millega enamik inimesi kodulehe tegijat valides ei oska arvestada?
Kui oled otsimas endale kodulehe tegijat, võib esmapilgul tunduda ahvatlev leida keegi, kes lubab kiirelt ja odavalt valmis veebilehe. Sageli aga ei teadvustata, et kodulehe valmistamine on palju enamat kui lihtsalt tekstide ja piltide internetti paigutamine. Siin on mõned olulised küsimused, mida tasub endale esitada enne, kui otsustad, kes hakkab sinu veebilehte tegema. 1. Kas…Loe edasiKas su koduleht töötab sinu heaks? 9 punkti, mida saad üle kontrollida.
Koduleht on oluline tööriist, mis peaks aitama sul leida uusi kliente ning kasvatada müüki. Kuid tihti ei tööta kodulehed nii tõhusalt, kui võiks, sest neis on mitmeid vigu, mis takistavad tulemuste saavutamist. Siin on levinumad vead ja soovitused, kuidas need parandada, et su koduleht hakkaks su heaks tõesti tööle. 1. Kodulehe tekstid ei kõneta sihtgruppi…Loe edasiMis on Google SEO termin “Search Intent” ja miks see on oluline?
Oled kuulnud väljendit “search intent”, aga ei tea täpselt, mida see tähendab? Või oled veebilehe omanik, kes soovib oma kodulehe nähtavust ja külastatavust parandada? Search intent ehk otsingu eesmärk on võtmetegur SEO-s, mis aitab mõista, mida kasutaja tegelikult otsib, ja pakkuda talle vastavat sisu. Mis on search intent tähendus Google SEO-s? Search intent viitab otsija…Loe edasiSEO tegemine uudsetele toodetele ja teenustele, mida inimesed veel ei oska Google’ist otsida
Kui turule tuleb täiesti uus toode või teenus, võib esmapilgul tunduda, et sellele on keeruline SEO-d teha. Lõppude lõpuks, kui keegi ei tea, et sinu teenus eksisteerib, siis kuidas nad seda otsida oskaksid? Tegelikkuses on aga võimalik ka täiesti uutele lahendustele Google SEO tegemise kaudu nähtavust luua. Selleks on vaja nutikat strateegiat, mis keskendub seotud…Loe edasi